اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پلمب واحد‌های صنفی شغل مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد حفاری طولانی‌ترین مسیر قطار شهری مشهد به میدان امام علی (ع) رسید آغاز عملیات جمع‌آوری تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ مردم مشهد پس از وعده صادق ۲ | شادمانی مردم مشهد در پی حمله قدرتمندانه موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تمام پرواز‌های فرودگاه مشهد لغو شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خانه‌های تاریخی مشهد، آماده حضور علاقه‌مندان است تجمع ضدصهیونیستی کادر درمان مشهد در اعلام آمادگی اعزام به لبنان + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ سال است تونل تاریخی در میدان ده‌دی مشهد آماده بازدید خواهد شد + فیلم گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ حدود ۱۶۰ میلیون سفر از طریق ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد انجام شده است برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳) پاسخی برای ممنوعیت چادر زدن در سطح شهر مشهد | شهرداری در بوستان غدیر میزبان زائران است ساخت جمعه بازار خودروی مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری فقر در اعتبارات حوزه آبخیزداری شهرستان مشهد
سرخط خبرها

پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه و بازطراحی و انجام مطالعات دقیق‌تر در این خصوص را داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به لزوم توجه به گسترش حمل‌ونقل پاک و ترویج و تشویق مردم به استفاده از این مد حمل‌ونقلی، اظهارکرد: مدنظر داشته باشیم که اجرایی کردن این نگاه و سیاست، باید با پیوست‌های مطالعاتی و کارشناسانه همراه باشد وگرنه می‌تواند کارکرد‌های معکوس داشته باشد و مدیریت شهری را از اهداف مدنظر دور کند.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته شاهد ایجاد مسیر‌های دوچرخه در بسیاری از معابر شهری بودیم، گفت: متاسفانه در برخی از خیابان‌ها، این مسیر‌های ویژه بدون مطالعات ترافیکی و تخصصی انجام شده که نه تنها دستاورد مثبتی برای شهرداری نداشته بلکه موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین، نارضایتی مردمی و تشدید آلودگی هوا شده است.
دائمی افزود: معابر مختلفی مشمول این تصمیم غیرکارشناسی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به حدفاصل «چهارراه زرینه» تا «چهارراه شهدا» اشاره کرد که در هسته مرکزی شهر، به یک معضل ترافیکی و شهری تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، پیشنهاد بازنگری در مسیر‌های احداث شده ویژه دوچرخه را می‌دهم و این پروژه باید مورد مطالعه و بازطراحی قرار گیرد.
دائمی گفت: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره پیوسته تاکید داشته که حامی حمل‌ونقل پاک و مشوق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است، ولی باید توجه داشت که فرهنگسازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه نیازمند ورود هوشمندانه، تخصصی و براساس مطالعه است تا بهترین خروجی حاصل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->